Tuesday, June 7

AKU PUN RINDU DAUS ='[

Copycat dari blogg alyn . *Abg Daus mucuk :( *
-------------------------------------------------------------------------
pada 2/6/11 alyn telah kehilangan seorunk abgg kesayangan Muhd.Firdaus B. Saipul Bahar pd pkol 11.25 a.m....
actually dye accident b4 this then dye luke terok sgt smpai ble dye meninggal tu kaki dye sebelah pendek !! perut dye berjahit !! and mcm2 lagi la..aduhh betape seksanyee dye dulu :'(
esok da seminggu dye tgglkan alyn.family,sanak saudara,sahabat handai.....
ummm alyn tgok dri A-Z dye meninggal ary tu smpai dye nmsok dlam lahad pon alyn tgok !!!
haishhh its hard for me bcoz i the last peron meet him b4 he had an accident
alyn ary2 doa kat Allah spy dye sembuh bole la..dye anta alyn g tusyen mcm dulu !! tgok2 Allah lagi syg dye dri ktaorunk sume....aduhh ary2 alyn nages kat kg..ble blik uma lagi la sayu aty alyn tgok tmpt dye suke ddok,tmpt brg dye,bju dye and bilik dye :'(
ta berenti dri smlam smpai pgi ny air mata ny ta berenti nages :'(....
alyn hope sgt yg all of this is one of my nitemare and tomorrow i'll wake up and all of this thing never happen...tpi ap klan dayesbgai manusia yg lemah di sisi Allah alyn terpakse terime...
tapi...satu bnde yg alyn takan berenti bt iaitu mendoakn abg alyn spy di tempat kan di tempat orunk yg beriman...aminnnn
mase ary kebumi tu ary khamis malam jumaat...mse alyn  nages dlm kete otw blik perak ibu ckp sabar jela alyn..abg daus pnye permintaan ny da ckop elok da ! smpai parents dye pon dye ta mo tggu...
lps tu allyn berenti kja nages...then abg danial *abg agkt'abg daus..
datng sedeynyee tgok mke dye..then ble orunk  tu agkat abg daus msok kete jenazah tros rse mcm na pengsan !   smpai kat kubur alyn da nmpk tmpt ag daus na dii msok kan ! ble smpai mse abg di msok kan sekali lgi alyn rse mcm na pengsan tpi alyn tenang kan diri....
lps da bce talqin,doa sume kitaorunk blik uma 
alyn tenag kjap tpi ble da msok 3 ary abg daus meninggal alyn tros-meneros nages kos terlalu rndu kat dye :'(
asal denga lagu dadali-mencintaimu and rindu setengah mati tros alyn meraung mcm ornk gile !! kos lagu dadali tu lagu fav abg kan >?? 
ibu ckp bia la dye pegi dgn tenang...kalo dye idop pon mungkin dye seperti mayat idop ! kos terlalu bnyk kecederaan kat bdan dye...
and lagi satu!!!
polis ckp dye accident kos ad satu kete himpit abg daus smpai dye jatoh then bdan dye bertembong dgn tayar belakang lori !!! :(
:::to orunk empunye kete tu this for you okay
kaloo la btol di sebb kan ko abg ak jtoh ! ko tanggung sume dose dye PAHAM...da la ta na tggungjwb then lari plak tu..lakhanat btol kan mansia cm ko ny ! !'
grrrr ! ko la manusia plg f*ck skali tau ta !!! di sebab kan ko abg ak terseksa mse dye idop;...
:::::to abg daus 
asal cpt sgt sume ny berlaku abg.. :'( alyn ta puas na kaco abg daus ! 
alyn da ta bley na gelak mcm dlu da kos budak nakal yg suke sakat alyn da TADEE :'(
anty kalo ad orunk buli alyn mcm mne ?? spe  na backup kalo bkan awak :'(
tpi ary2 alyn doa kat Allah spy abg ditempat kan di tempat orunk yg beriman....
ary2 alyn bce doa and then sedekah utk abg daus :'(
ary2 alyn rndu ngan abg daus :'(
-----------------------------------------------------------------------------------
Alyn sumpah sedeyh , jangan kata kau . aku sendiri tak dapat tahan air mata aku dri mengalir . Alyn sedeyh laa aku bace blogg kau. Walau camner pun kehidupan kita perlu diteruskan. Kau ingad ta sebelum nie kita gado sebab salah faham cerita yang kita dengar dari manusia bodoh yang ta suka tengok kita berkawan kan , Lau canner pun ap yang da jadi biarkan berlalu . Aku pun rindu sangad kat daus . Bila kenangan lepak mc'd dulu . Dy larikan moto bawah opis aku . Wey aku pun rindu dy sangggggggggggggggggggggaddddddddddddddd2 gak laaaaa !! Kenapa pertemuan antara aku ngn Daus kejap sangad ?! Serupa tak payah jumpa , even baru sekejap aku kenal dy . Aku rasa dy memang seorang yang baeq , tapi tuhan lebih menyayangi dy . Kehidupan kita didunia yang fana nie harus gak diteruskan . Ya Allah mudah2an Aruah ditempatkan dikalangan orang beriman . Setiap malam sebelum tidur, aku selalu berdoa supayauah datang dalam mimpi aku walau pun sekejap . Aku berharap satu hari nanti dy akan datang dalam mimpi aku supaya aku diberi kesempatan untuk memohon kamaafan . Alyn aku faham , kalau aku yang membe kau nie sedeyh dan rindu dy mesti kau more kan ? Walau canner pun Kesabaran dalam diri nie kena kita tebalkan . AKU PUN RINDU DAUS JUGAK ! Tapi kat sape aku nak cerita ?? Alyn sabar okay .. =='